Kurser


Kurssidan är uppdaterad på webben. MåhlarnasGårdsbutik

Det var så det började för mig. Jag gick en kurs på Rustik Gårdsbutik i Jönåker och fastnade fullständigt för Annie Sloans underbara värld.

Egentligen så började det faktiskt med att jag såg på Inredningsmästarna, ett TV program från England. Det går ut på att ett gäng amatörer tävlar mot varandra i inredning. Jag reagerade på att de började måla möbler, de har bara ett par, tre dagar på sig att inreda ett helt rum. För mig var målning tidskrävande, först allt underarbete och sedan torktider. I min värld fanns det inte en chans att hinna det på den tid de hade. Jag började söka på programmet och vilka material de använde och då dök Annie Sloans Chalk Paint upp. Jag läste vidare på Annies egen webbsida AnnieSloan och förstod att detta var något alldeles extra.

Jag hittade en återförsäljare i närheten och började gå kurser. Otroligt roligt, vilka tekniker och vad fint det blir. Dessutom torkar färgen jättesnabbt. Jag blev frälst.


Kommentarer

Populära inlägg